Business Optimizer startede i 2012.

Efter flere år erfaring med egen fysisk forretning og webshop, udsprang ideen til et firma der hjælper iværksættere og små firmaer med alle de ting de er nødt til at forholde sig til, men måske mener er for bøvlet og surt at skulle sætte sig ind i og bruge tid på. Fx lønsystem, regnskab, kuvertering og ikke mindst markedsføring.

Når man starter sit eget firma op, går der mange timer og frustration til alle disse ting. Skal man sætte sig ind i det hele, kan det være svært at få tid og energi til familie- og fritidslivet. Hovedkraften og idémanden bag Business Optimizer er, efter at have siddet til sent ud på natten med diverse papirer, regler og regnskaber, med årene blevet en indsigtsfuld mand med efterhånden ret mange gode forbindelser. Nu kan erfaringen og alle disse timer komme andre iværksættere, virksomheder og dig til gavn.

Tanken bag Business Optimizer er i al sin enkelthed: Du gør det du er god til … vi klarer resten.  

Business Optimzer har en professionel og kvalitets orienteret tilgang.
Vi leverer altid fagprofessionelle ydelser, enten via ansatte i egen driftsorganisation eller via nogle af vores partnere.
Vi ønsker at levere den bedst mulige service til konkurrencedygtige priser.
Professionel service koster ikke ekstra – men er bedre.
Facility service: Vi leverer fx postomdeling, scanning af post, kopiservice og receptions service.
Facility management: En facility management aftale inkluderende ejendoms drift. Vedligeholdelse kan vi også levere i samarbejde med partnere.
Vi tilpasser vores tilbud til din opgaves størrelse.

Sådan arbejder vi!
Organisationen hos Business optimizer er enkelt opbygget.
Vi har en enkel kommunikation i et team af erfarne kræfter omkring den enkelte facility service kunde.
Du får en facility service leder som arbejder tæt sammen med jeres kontaktperson.

Hvem er vi?

Bag navnet ”Business Optimizer” gemmer der sig en håndfuld servicemindet mennesker med hjerne, hjerte og den faglige baggrund i orden. Vi har en bred vifte af håndværkere og specialister vi henter ind efter behov.
Vi er vant til at tænke i løsninger, både de kreative og traditionelle.

Vi har stor erfaring fra:
– Mindre butik til domicil op til 40.000 m2
– Opbygning af butik
– Webshop
– Lønsystem
– Kuvertering
– Markedsføring
– Regnskab
– Sikkerhed
– Ad hok kørsel

Det visuelle
Enhver virksomhed, stor som lille, har brug for at blive set.
Derfor har du brug for et logo der fænger. Enten design af nyt eller redesign af eksisterende logo.
Det er også vigtigt at have en brevlinje (Brevpapir, visitkort, kuvert) så du fremstår seriøs og fremhæves i forhold til dine konkurrenter.
For at blive set skal din målgruppe vide du eksisterer, ellers mister du opgaver og penge.
Der er mange virksomheder derude … derfor er det vigtigt at det er din reklame de får øje på, så du kan få opgaven.
De skal vælge dit firma og ikke dine konkurrenter.
Det gøres med tryksager, folder og ikke mindst annoncer, fx til aviser eller tidsskrifter.
Vi kan også hjælpe med tekstbearbejdning til tryksagerne.
Så er du godt i gang.

Men hvad med alt det andet?
Fx plakater, skilt til facaden, merchandise (kuglepenne, stofposer) osv osv.
Vi har grafikere som, med mange års erfaring med tekst og illustration, forstår at få dit budskab ud.
Business Optimizer ER det gode valg.